خدمات پشتیبانی شایگان سیستم
خدمات پشتیبانی شایگان سیستم یکی از مراحل اصلی چرخه حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است.در کوروش کامپیوتر تلاش می کنیم تا بستر لازم برای استفاده ی کامل تر از راهکارها و امکانات نرم افزاری را برای مشتریان فراهم کنیم و در این مسیر ، دانش و تجربه ی سال ها ارائه خدمات به کسب و کارهای کشور ، شناخت فرآیندهای کسب و کار در صنایع گوناگون و درک نیازهای مدیران هر حوزه ، درکنار پراکندگی جغرافیایی مشتریان در سطح استان خراسان کمک کرده است تا خدمات پشتیبانی شایگان سیستم در شرق کشور کامل و موثر باشد.
افزون برخدمات پشتیبانی فنی از سیستم ها ، با بهره مندی از نسخه های به روزشده ی نرم افزارهای شایگان سیستم ، به هنگام ایجاد هرگونه تغییر در قوانین جاری و مالیاتی کشور ، تنطیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم های شما اعمال می شود و کارشناسان پشتیبانی شایگان سیستم در شرق کشور (کوروش کامپیوتر) برای پیاده سازی این تغییرات همراه شما هستند.
کوروش کامپیوتر با درک اهمیت خدمات پشتیبانی در عملیات روزانه مشتریان ، اهداف زیر را دنبال می کند:
ارایه سریعترین خدمات پشتیبانی:
- تمام مشتریان به راحتی می توانند از راه تلفن و پرتال مشتریان ، از خدمات پشتیبانی کوروش کامپیوتر برخوردار باشند. خدمات از راه دور، افزون بر رفع به موقع نیازهای مشتریان ، هزینه های سفر(درون یا برون شهری) را کاهش و سطح یهره وری سازمان شما و کوروش کامپیوتر را افزایش می دهد.
بهبود کیفیت خدمات:
- اهمیت خدمات به مشتریان در کوروش کامپیوتر ما را بر آن داشت تا سرمایه گذاری درخور توجهی برای آماده سازی زیر ساخت های لازم به منظور خدمت رسانی با کیفیت و افزایش رضایت مشتریان انجام دهیم.
انعطاف بیشتر در هزینه ی خدمات:
- کوروش کامپیوتر بسته های خدماتی متنوعی را برای پشتیبانی از نیازهای مشتریان تدارک دیده است. پس از بررسی نیازهای کسب و کار شما ، بسته خدمات با هدف بهینه شدن سرویس متناسب با هزینه پرداختی ، به شما پیشنهاد می دهد.
شرح خدمات پشتیبانی شایگان سیستم (کوروش کامپیوتر):
- نصب رایگان
- تحویل آخرین نسخه سیستم ها
- پاسخ به نیازهای کاربردی سیستمی
- پاسخ به نیاز آموزش های تکمیلی حین استفاده از سیستم ها
- طراحی گزارش ها و فرم های مورد نیاز کاربران
- ارائه مشاوره تخصصی برای استفاده بهتر از سیستم ها
- بررسی وضعیت کارکرد سیستم و خطاهای سیستمی با حسابرسی داخلی سیستم
پرتال مشتریان :
- با بهره مندی از امکانات گسترده ی پرتال مشتریان ، بی نیاز از تماس تلفنی ، خدمات مورد نیاز خودرا دریافت می کنید.inclub.kcgroup.ir
ارتباط تلفنی:
- با تماس تلفنی درخواست خود را با همکاران ما درمیان می گذارید و راهکار مورد نیاز را دریافت می کنید.
سرویس راه دور:
- با بهره مندی از سرویس راه دور ، درمواردی که نیاز باشد ، همکاران ما با استفاده از ابزارهای ریموت ، مسئله شمارا حل می کنند.
حضوری:
- در این حالت نماینده همکاران شایگان ، خدمات مورد نیاز را با حضور در سازمان شما برآورد می کند.
پکیج برنزی | پکیج نقره ای | پکیج طلایی | |
۲ جلسه | ۲ جلسه | ۴ جلسه | آموزش |
۷ جلسه | ۸ جلسه | ۱۰ جلسه | پشتیبانی تلفنی |
۶ جلسه | ۸ جلسه | ۱۰ جلسه | پشتیبانی اینترنتی |
_____ | ۱ سرور | ۱ سرور | نصب سرور |
۲ سیستم | ۳ سیستم | ۵ سیستم | نصب کلاینت و به روز رسانی |
۱ فرم | ۲ فرم | ۲ فرم | طراحی فرم چاپی |
۵۰۰.۰۰۰ تومان | ۷۰۰.۰۰۰ تومان | ۹۰۰.۰۰۰ تومان | قیمت |
تماس بگیرید | تماس بگیرید | تماس بگیرید |