خدمات و پشتیبانی

خدمات پشتیبانی شایگان سیستم

            خدمات پشتیبانی شایگان سیستم یکی از مراحل اصلی چرخه حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است.در کوروش کامپیوتر تلاش می کنیم تا بستر لازم برای استفاده ی کامل تر از راهکارها و امکانات نرم افزاری را برای مشتریان فراهم کنیم و در این مسیر ، دانش و تجربه ی سال ها ارائه خدمات به کسب و کارهای کشور ، شناخت فرآیندهای کسب و کار در صنایع گوناگون و درک نیازهای مدیران هر حوزه ، درکنار پراکندگی جغرافیایی مشتریان در سطح استان خراسان کمک کرده است تا خدمات پشتیبانی شایگان سیستم در شرق کشور کامل و موثر باشد.

             افزون برخدمات پشتیبانی فنی از سیستم ها ، با بهره مندی از نسخه های به روزشده ی نرم افزارهای شایگان سیستم ، به هنگام ایجاد هرگونه تغییر در قوانین جاری و مالیاتی کشور ، تنطیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم های شما اعمال می شود و کارشناسان پشتیبانی شایگان سیستم در شرق کشور (کوروش کامپیوتر) برای پیاده سازی این تغییرات همراه شما هستند.

کوروش کامپیوتر با درک اهمیت خدمات پشتیبانی در عملیات روزانه مشتریان ، اهداف زیر را دنبال می کند:

ارایه سریعترین خدمات پشتیبانی:

  • تمام مشتریان به راحتی می توانند از راه تلفن و پرتال مشتریان ، از خدمات پشتیبانی کوروش کامپیوتر برخوردار باشند. خدمات از راه دور،  افزون بر رفع به موقع نیازهای مشتریان ، هزینه های سفر(درون یا برون شهری) را کاهش و سطح یهره وری سازمان شما و کوروش کامپیوتر را افزایش می دهد.

بهبود کیفیت خدمات:

  • اهمیت خدمات به مشتریان در کوروش کامپیوتر ما را  بر آن داشت تا سرمایه گذاری درخور توجهی برای آماده سازی زیر ساخت های لازم به منظور خدمت رسانی با کیفیت و افزایش رضایت مشتریان انجام دهیم.

انعطاف بیشتر در هزینه ی خدمات:

  • کوروش کامپیوتر بسته های خدماتی متنوعی را برای پشتیبانی از نیازهای مشتریان تدارک دیده است. پس از بررسی نیازهای کسب و کار شما ، بسته خدمات با هدف بهینه شدن سرویس متناسب با هزینه پرداختی ، به شما پیشنهاد می دهد.

شرح خدمات پشتیبانی شایگان سیستم (کوروش کامپیوتر):

  • نصب رایگان
  • تحویل آخرین نسخه سیستم ها
  • پاسخ به نیازهای کاربردی سیستمی
  • پاسخ به نیاز آموزش های تکمیلی حین استفاده از سیستم ها
  • طراحی گزارش ها و فرم های مورد نیاز کاربران
  • ارائه مشاوره تخصصی برای استفاده بهتر از سیستم ها
  • بررسی وضعیت کارکرد سیستم و خطاهای سیستمی با حسابرسی داخلی سیستم

پرتال مشتریان :

  • با بهره مندی از امکانات گسترده ی پرتال مشتریان ، بی نیاز از تماس تلفنی ، خدمات مورد نیاز خودرا دریافت می کنید.inclub.kcgroup.ir

ارتباط تلفنی:

  • با تماس تلفنی درخواست خود را با همکاران ما درمیان می گذارید و راهکار مورد نیاز را دریافت می کنید.

سرویس راه دور:

  • با بهره مندی از سرویس راه دور ، درمواردی که نیاز باشد ، همکاران ما با استفاده از ابزارهای ریموت ،‌ مسئله شمارا حل می کنند.

حضوری:

  • در این حالت نماینده همکاران سیستم ، خدمات مورد نیاز را با حضور در سازمان شما برآورد می کند.
  • آموزش
  • پشتیبانی تلفنی
  • پشتیبانی اینترنتی
  • نصب سرور
  • نصب کلاینت و به روز رسانی
  • طراحی فرم چاپی
800.000 تومان پکیج طلایی
  • ۴ جلسه
  • ۱۰ جلسه
  • ۱۰ جلسه
  • ۱ سرور
  • ۵ سیستم
  • ۲ فرم
600.000 تومان پکیج نقره ای
  • ۲ جلسه
  • ۸ جلسه
  • ۸ جلسه
  • ۱ سرور
  • ۳ سیستم
  • ۲ فرم
400.000 تومان پکیج برنزی
  • ۲ جلسه
  • ۷ جلسه
  • ۶ جلسه
  • —-
  • ۲ سیستم
  • ۱ فرم